perjantai 7. tammikuuta 2011

Auton välitys Viro Latvia Liettua Baltia halpa

Oletko huomannut, miten Baltian, ihmiset ovat paljon uudempia autoja kuin Suomessa? Tämä johtuu siitä, autoja on paljon halvempaa. Vähemmän suolaa käytetään teillä, sää on parempi elinten ja koska lyhyillä matkoilla ihmiset ajavat vähemmän.
Nyt sinulla on myös mahdollisuus nauttia näistä uudempia autoja. Miltä sinusta tuntuisi Ajo lähes uusi Porsche Cayenne, GTI Golf, Ferrari F430 tai erittäin edullinen Dacia Logan? Lyön vetoa, erittäin hyvä. Yhä paremmin, se olisi orgasmic kokemus. Olisit kerma housuissa, kaikki hyvin.
Joten, mitä sinä odotat? Ota yhteyttä ja autamme sinua löytämään parhaan auton käyttää valtavia tarpeita. Muista, jos munaa ei ole iso, auton saa jättää varjoon sitä.


Kiitos, Google Translate, tästäkin ihanasta käännöksestä. Kirjoitin sen ihan tahallani sinne englanniksi, kun näin muutaman kammottavan autodiilerisivuston. Moni on myös lähiaikoina kysellyt paikallisista automarkkinoista. Minä hakisin auton Italiasta. Ja täyttäysin kontin tynnyrillisellä hyvää viiniä. Tai onhan Saksassakin tämä Moseli.


Mutta oikeasti: jos autoa lähdette jostakin vinkuintiaanien kotiseudulta, tai edes Liettuasta, ostamaan, niin muistakaa nyt se maalaisjärki: hinta ja laatu korreloivat AINA. Ja jos se on liian hyvä ollakseen totta, se myös on sitä. Parintonnin Bemari on takuulla varastettu, jos vuosiluku alkaa kakkosella. Ostakaa siis Baltian autot Suomesta. Antakaa sen välittäjän ottaa se tuontiriski, sillä silloin saatte toimivan kuluttajansuojan. Se on joskus hyvinkin parinsadan - ellei jopa tonnin - arvoinen.

Kuitenkin seuraavat autovinkit annan:

Lancia Delta + 255 litraa saman kylän viiniä: alkaen 15000 euroa italiasta (ja kiva loma kaupanpäälle)
Alfa Romeo GT + Moselinkierros ruokineen: alkaen 15000 euroa.

Sitten se tarjouksista paras: Ryanairilla Moselinlaaksoon, hyvä auto alle, ja viikko laakson kiertelyä. Hintaa tulee varmaan noin tonni. Kaunasiin älkää ajelun takia tulko. Tosin, onhan täälläkin muutama kiva tie. Mutta ne on parhaimmillaan kesällä tai syksyllä, kun katon voi laskea alas. Tosin, Italiassa on paras ajella keväällä. 

Jollei se ole vielä tullut selväksi, niin tässä blogissa vannotaan italialaisten nimeen, mitä autoiluun tulee. Hiivatissakin on enemmän luontoa kuin buumerissa.

2 kommenttia:

  1. Baltiassa näyttää olevan paljon jobbareita jotka tuovat autoja USA:sta, italiasta, hollannista ja tietty saksasta.
    Näistä lähinnä nuo USAn tuontiautot on aika riskaabeleja koska niitä ei suomessa rekisteröityä helposti saa.
    Esimerkkejä autoista joita tuodaan paljon jenkkilästä on ainakin Lexus, Prius, Camry, Legend.
    Näiden historia kannattaa selvitellä ettei tule ylläriä täällä Suomessa..

    VastaaPoista
  2. Auton historianhan saa selvitettyä yleensä helposti. Ja jollei saa, ei sitä kannata ostaa. Euroautoissa on yleensä hieman eri merkinnät ja sitten se huoltokirja on aina ihan yhtä kiva.

    Ajattelin aloittaa huoltokirjojen tekemisen. Aluksi ostaisin jostain tyhjiä kirjoja, kirjoittelisin niihin kaikkea sontaa, ja sitten myisin. Nämähän olisivat kulttuurituotteita, ei siinä mitään sen ihmeellisempää.

    Jos haluatte, niin kertokaa mittatilauksena, että mitä saisi olla. Auton merkin ja ajomäärän saa itse valita.

    Hinnat: 100 euroa per A5-vihkollinen Tee-Se-Itse -miehen merkintöjä. 1000 euroa per alkuperäinen kirja täynnä kaikkea satuilua huoltamisen tuskasta.

    VastaaPoista

Tähän voit kirjoittaa palautetta tai esittää kysymyksiä